Intr-un secol in care foarte multi tineri au locuri de munca in marile corporatii, unde activitatea fizica tinde spre zero, este esential ca acestia sa isi gaseasca timp pentru exercitii fizice acasa, daca nu reusesc sa ajunga la sala. Exista cateva tipuri de exercitii care se pot realiza foarte usor oriunde si care nu necesita aparate. In randurile ce urmeaza, persoanele interesate sa isi sporeasca gradul de activitate pot descoperi idei interesante!

Abdomene

Abdomenele sunt extrem de simplu de facut acasa. Tot ce trebuie sa faca tinerii este sa se imbrace comod, sa isi gaseasca locul potrivit din propriul camin si sa faca minimum 10 abdomene pe zi, fie ca opteaza pentru unele scurte, lungi, lente, rapide sau destinate muschilor laterali ai abdomenului. Mai mult, pe Internet exista foarte multe filmulete care pot fi luate drept exemplu, astfel incat executarea miscarilor sa fie realizata corect!

Genuflexiuni

Genuflexiunile sunt exercitii pentru picioare, care pot fi executate extrem de repede chiar si acasa. Ideal este ca ele sa fie facute incet si corect, astfel incat sa se obtina rezultatele dorite. De exemplu, genuflexiunile sunt ideale atat pentru tonifierea muschilor, cat si pentru intarirea articulatiilor.

Flotari, exercitii fizice care solicita intreg corpul

Tinerii care doresc sa isi lucreze corpul acasa pot sa faca si flotari. Este vorba despre exercitii solicitante, dar care dau rezultate excelente. Ideal este ca in timpul flotarilor, picioarele sa fie departate la nivelul soldurilor, iar mainil trebuie tinute sub linia umerilor. In ceea ce priveste spatele, el trebuie sa fie in linie dreapta iar muschii fesieri si abdominali trebuie incordati foarte bine, pentru pastrarea unei pozitii corecte.

V-ups

Miscarile V-ups sunt excelente pentru imbunatatirea abdomenului, dar si pentru ca solicita intreg corpul sa faca activitati care sa creasca tonusul muscular. Exercitiile trebuie realizate din pozitia de pe spate, prin incercarea apropierii picioarelor de maini, moment in care se creeaza un V. De preferat este ca V-ups-urile sa se faca pe un covor sau pe o patura, astfel incat spatele sa fie foarte bine protejat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here